Markt en consumentProjectenstelling van amsterdam erfgoed

De Stelling van Amsterdam staat al 20 jaar op de lijst van UNESCO Werelderfgoed. De provincie Noord-Holland heeft de ambitie om het verhaal, de forten, batterijen, routes en evenementen van de Stelling van Amsterdam nog beter en gerichter onder de aandacht te brengen van (potentiele) bezoekers. Een nieuw uitvoeringsprogramma voor 2017-2020 is hiervoor in de maak, dus een goed moment om eens het huidige product en marketing- en communicatieaanpak tegen het licht te houden. Dit helpt niet alleen de provincie, maar ook de individuele ondernemers en beheerders op de forten.

In onze analyse hebben we antwoord gegeven op de vraag hoe het bestaande aanbod beter kan worden gecommuniceerd en effectiever kan worden gepromoot, en daarnaast wat kansrijke aanvullende producten zijn. Hiervoor hebben we onder andere gebruik gemaakt van het model van de ‘Tourist Journey’.

Vragen? Neem gerust contact op met Tinco Lycklama.

Download hier het hele rapport.

Tinco Lycklama ruimte vrij tijd waardevol toerisme visie beleid recreatie balans leefbaarheid

Tinco Lycklama

Expert erfgoed

Auteurs

Annemiek Riefel onderzoek advies ruimte vrije tijd toerisme recreatie

Senior adviseur

Betrokken adviseur die analyses snel omzet in concrete adviezen.

Neem contact op
Tinco Lycklama ruimte vrij tijd waardevol toerisme visie beleid recreatie balans leefbaarheid

Senior adviseur & partner

Krachtige realist die relatie gedreven werkt.

Neem contact op
Edwin van der Woude advies onderzoek ondernemer marketing gebiedontwikkeling

Senior adviseur

Ervaren regiomarketeer die gemakkelijk pendelt tussen strategie en uitvoering.

Neem contact op