LeefstijlenMarkt en consumentProjectenNaamsbekendheid en imago heuvelrug

Midden in de Randstad, tussen Amsterdam en Utrecht, Amersfoort en Wageningen ligt het op één na grootste bosgebied van Nederland: de Utrechtse Heuvelrug. De provincie Utrecht wil onderzoeken waar de kracht van het gebied ligt met als doel de bekendheid van het gebied te vergroten en het imago te verbeteren.

Het Bureau voor Ruimte & Vrije Tijd heeft de opdracht gekregen om de bekendheid en het imago van de Heuvelrug op dit moment te onderzoeken. Dat gaan we doen op basis van kwantitatief panelonderzoek, deskresearch en diepte interviews met bezoekers op de Heuvelrug. De afgelopen weken is in samenwerking met SAMR een vragenlijst uitgezet onder een representatief panel van Nederlanders. Door de samenwerking met SAMR krijgen we ook inzicht in het Leisure Leefstijl profiel van (potentiele) bezoeker van de Heuvelrug. De uitkomsten van het onderzoek leveren een bijdrage aan de identiteit en positionering van het Nationaal Park.

Annemiek Riefel onderzoek advies ruimte vrije tijd toerisme recreatie

Annemiek Riefel

Expert recreatieve ontwikkeling

Neem contact op

Auteurs

Annemiek Riefel onderzoek advies ruimte vrije tijd toerisme recreatie

Senior adviseur

Betrokken senior adviseur die analyses snel omzet in concrete adviezen

Neem contact op
Ellen Ruiter ruimte en vrije tijd onderzoek advies leefstijlen leefstijlvinder workshops training

Medior adviseur

Ervaren projectmanager, breed inzetbaar in de gehele vrijetijdsmarkt

Neem contact op